Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-15, 09:46   #1
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

"Halvformell" sen businesslunsj i Oslo - restauranthjelp!

Som jeg skriver i overskriften, er jeg paa jakt etter et sted hvor vi kan spise en "halvformell" sen lunsj i Oslo. Det er paa en onsdag, vi blir fire personer og vi har avtalt aa spise en gang "etter kl 15:00". Jeg bor ikke i Oslo, og aner ikke hvor det er bra aa reservere et bord.

I og med at jeg ikke kjenner to av dem som kommer, vet jeg ikke hva de foretrekker aa spise, saa det bör vaere et sted som har god, variert mat. Vin blir det sikkert ogsaa. Pris er helt fleksibelt, men vi trenger ikke Michelinstjerner. Bra sted, god service og god mat og vin samt litt "penere atmosfaere" er viktig. De to gjestene er godt voksne som er mye ute og spiser, saa det kan gjerne vaere et sted som er godt kjent eller et nytt sted de sikkert har hört om og har lyst til aa spise paa.

Tips?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat