Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-07, 00:17   #54
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Forøvrigt, så vil jeg gjerne være sammen med barna mine i feriene. De er i fulltids oppbevaring året rundt, så når vi har fri, vil jeg være sammen med dem. Dette skjønner ikke min mor, for hun har alltid vært hjemmegående, så for henne var det lykken å slippe å passe oss en ukes tid eller to.

Dette får meg til å tenke på min mor. Hun var hjemmeværende med oss da vi var små, og greide endelig å få pappa til å ta oss med på ferie alene. I bilen begynte vi imidlertid å gråte fordi vi syntes så synd på mamma som var alene hjemme! Og pappa snudde! Jeg husker faktisk ansiktsuttrykket til moren min da hun åpnet døra. Ja, ja, sånn kan det gå.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat