Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-19, 09:43   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serveres det alkohol i konfirmasjonen?

Jeg har hørt mange si at de ikke serverer alkohol i dåp, konfirmasjon og bursdager fordi hovedpersonen skal kunne forsyne seg av alt som serveres. For meg blir det rart, da kunne jeg ikke servert kaffe heller til ungen var ganske stor (jeg ville feks ikke servert femtenåringer kaffe).

Jeg har ingen sterke meninger om dette og aner ikke hva vi kommer til å gjøre. Jeg husker ikke om vi fikk vin i konfirmasjonen til nevøen min for noen år siden, men svogeren min pleier å tilby konjakk til kaffen i bursdager, så tipper vi fikk det i hvert fall. Jeg drikker nesten ikke alkohol og er en sånn rar voksen som foretrekker brus eller kullsyrevann til mat. Juice i alle former tåler jeg ikke.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat