Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-22, 13:50   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hudpleier i Oslo sentrum / Oslo vest - anbefaling?

Og jeg har fått bedre hud og mer glød av å følge tre hudpleieinfluensere (ja, faktisk) på FB. Alle tre er (tilsynelatende) opptatt av å gi gode råd og opptatt av at det ikke skal koste skjorta og litt til. Huden min har ikke blitt yngre av det, men jeg har mer glød om ikke annet. Jeg følger Cassandra Bankson (medisinsk estetiker eller hva det heter på norsk), Hyram og Welsh alle er sikkert egentlig fra Youtube).

Men det jeg har lært er å se på innholdslisten på produktene og det som står først er det det er høyest innhold av. og å unngå parfymetilsetninger.
Retinol er bra for både rynker og kviser fordi det fornyer cellene raskere.
Niacinamid er bra for

Sitat:

What benefits does niacinamide offer?
Immunity. Niacinamide helps build keratin , a type of protein that keeps your skin firm and healthy.
Lipid barrier. ...
Minimizes redness and blotchiness. ...
Minimizes pore appearance. ...
Regulates oil. ...
Protects against sun damage. ...
Treats hyperpigmentation. ...
Minimizes fine lines and wrinkles.

Og så har jeg lært om hva som tilbringer fukt til huden.

Men det var ikke dette du spurte om Og jeg aner ikke om Oslo.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat