Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-19, 10:27   #11
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til bobler på nyttårsaften

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vanskelig å vite hva en annen gane liker, men jeg har smakt en perlende vin som heter Riondo pink. Den smaker litt fruktig og ikke særlig sitrus. Veldig god synes jeg den er i alle fall. - men ikke helt champagne da...

https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land...Pink/p/5242701
(Litt annen flaske den jeg har smakt, men tror den er lik)

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

De byttet design på flaska for en stund siden, fra et nøytralt og fint til dette som ser ut som kids på Ibiza på speed.
Jeg føler meg som en idiot når jeg er på polet og legger den i handlekurven, men liker den så godt at det får bare være.

Den hadde jeg aldri plukket fra hylla mtp utseende. Den ser ut til å smake Hubba Bubba. #ikkedømbokenetteromslaget.

Takk for tips! Litt usikker på hvor mye hjelp man får på polet i dag, sikkert ikke bare jeg som er ute i bobleærend.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat