Tråd: IKEA Fanbyn
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-19, 15:55   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA Fanbyn

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg ville valgt hvit, uten armlene. Synes stolene blir for romfrekke med armlener. Men fine stoler! Det som gjør at jeg kunne valgt dem bort er at de ikke kan stables. Vi har spisebord som kan utvides, med flere sitteplasser enn vi bruker til vanlig, og har noen ekstra stoler som kan settes inntil når vi er flere. Disse står nå stablet i et hjørne. Det kunne vi ikke hatt med slike stoler som dette.

Ja, jeg har også tenkt på hva det vil gjøre for rommet med og uten armelener. Men når man sitter i slike gjennom en hel kveld, man trekker de kanskje bort til sofaen (da får man jo ikke bordet å lenes på) - vil kanskje ikke armelener være å foretrekke komfortmessig? Jeg tenker høyt her altså

Vi har kjøpt bord som er 2m langt til vanlig og kan bli opp til 5 m med ileggsplater. Planen er å ha 6 slike stoler, og minimum 6 stablestoler. Vi har tenkt oss IKEA Janinge til det. Disse kan også brukes ute - bonus!

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Vi har hatt 8 hvite uten armlener, vi hadde de i 6 år, gode å sitte i, men etter hvert umulige å holde hvite... Så jeg vil anbefale grå.

Det så vi på varehuset også - og min tanke var også, slik Gerbera nevner - Magic svamper MEN man vet jo aldri sikkert at det funker da, så det var også en av grunnene til at vi vurderte de grå. Veldig kjipt å ha flekker på de hvite stolene

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Magicsvamp tar det meste, en runde med den, og stolen er som ny.

Vi har IKEA Leifarne stolene, og de er også overraskende gode å sitte i.

Jeg har brukt disse sitteputer tilsvarende dette fra KID

Men har også disse fra Nepaldo

Slike svamper er gull! Har du forsøkt de på slike stoler eller var det på Leifarne? Det er vel uansett likt materiale tror jeg. Tusen takk for tips om disse sitteunderlagene Hvordan er de "kulene" å sitte på? Må ikke vise meg slike multicolor ting - da går jeg helt crazybananas og bare må ha

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat