Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-18, 23:07   #168
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2018

Joda, "julehateren" har begynt å tenke på jul. Altså jeg elsker advent, men kan ikke fordra juleselskaper eller julebord.
Kalender er kjøpt til de to yngste, han får LEGO, hun får fra Glitter. De store gutta vil ha Flax-kalender. Alle får felles sjokoladekalender i gangen.

I år skal jeg bruke minst mulig penger, heller lage enda mer enn jeg pleier.
Det blir rundt 8 kg drops til venner, kjente,naboer, kolleger
Alle fettere,kusiner, perifere får kakao på pinne.
Alle 10 fadderbarn får sentrumsgavekort (200.- pr barn/ungdom) så her er største kostnad.

Mellom 50-60 gaver blir det alltid, så greit å holde kostnadene nede.

Julaften i år blir takk og lov av det rolige slaget. Oss 6 i huset+ mine skilte foreldre, som heldigvis er gode venner. 2. juledag er det nok forventet at jeg har STORT selskap for hele manneslekta, noe jeg kommer til å nekte i år.
Nyttårsaften er vår tur i år og jeg gleder meg masse til å fylle huset med gode venner! Både ungene og vi voksne synes nyttår er mye mer stas enn jul.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat