Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-18, 19:00   #162
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Vi har også feiret hjemme hos oss selv de siste årene, siden 2007 faktisk så det blir en del år. Mamma + kjæresten feirer med oss de fleste år og broren min feiret med oss hvert år fram til han fikk samboer og nå er det annethvert år. Svigers (som bor 50 mil unna skal sies) har feiret med oss ett år, og det er en del år siden så vi regner aldri med dem.

I år er broren min hos samboerens familie og jeg vet ikke hva Mamma har tenkt (det hender hun og kjæresten reiser på ferie i julen) så vi får se. Jeg tenker vi også inviterer mannens tante som flyttet hit fra vestlandet i sommer, og datteren hennes/mannens søskenbarn. De er ellers bare to så kanskje de vil like familiejul med oss, samtidig som de nok må regne med en del mer støy enn når de er alene.
Det gjør meg ingenting hvis vi bare blir oss fem. Jeg liker det uansett best når vi har max noen få gjester.

Det er herlig å feire i eget hjem. Vi kan ha det akkurat slik vi vil, og ikke minst slippe å dra med tre barn og gaver i bil og kjøre til andre kanten av landet.

Jeg gleder meg uansett alltid til jul. Tenk at neste uke er det november allerede og bare en måned til julekalenderstart. Jeg har fryktelig lyst til å begynne å høre på julemusikk (i alle fall i bilen), men skal prøve å holde ut noen uker til.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat