Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-13, 17:36   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Nei!

Jeg har hatt slalåmski på beina to ganger - en gang i tenårene, en gang i tidlig tyveåra. Jeg sverget dyrt og hellig siste gangen at om jeg slapp unna med liv og lemmer i behold, skulle jeg aldri mer forsøke et slikt stunt igjen.

Da jeg var i bunn av bakken var jeg rundjult, mørkeblå, gul og rød på steder jeg ikke visste fantes på kroppen min, og jeg hadde kløyvd underleppe. Jeg hadde dog ikke brukket noe, og jeg var i live.

Løftet mitt om aldri å forsøke meg på noe slikt igjen har jeg holdt, og det akter jeg fortsette med.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat