Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-07, 15:09   #2
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barn og presangønsker

Barna mine ønsker seg masse forskjellige ting...mye av det er crap som jeg vet de blir fort lei, og bare kommer til å ligge å flyte på rommene deres. De har så masse ting at jeg nesten blir dårlig!

I år har vi valgt å gi dem til jul Disney -on ice-billetter + en ting de ønsker seg hver. Da har vi valgt ut det mest "ordentlige" de ønsker seg, som vi tror de får mest glede av på sikt. 8-åringen får gitar, og 5-åringen får eget kamera.

Vet ikke helt ennå hva 2,5 -åringen skal få. Muligens ny dukkevogn. Opplever at det er enklere å kjøpe mer ordentlige ting jo større barna er.

Når jentene mine titter i lekekataloger har de lyst på veeeldig mye. 5-åringen har også hatt tendenser til å ønske seg det samme som storesøster, men når hun har fått gaven, så var det ikke stas likevel... I det siste har jeg prøvd å prate med dem litt, og påvirke dem litt for å pense dem inn på gaver jeg tror de får mer glede av enn "crap"-tingene. Og det har heldigvis virket.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat