Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-21, 12:24   #745
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg blir som vanlig småbegeistret når jeg får henvendelser fra utenlandske eventbyrå som ber om "hostesses" til en eller annen event, og så svarer jeg "we can do hosts/hostesses but we can't and will not book by gender", og hver gang får til svar "oh, yes of course, no problem, all genders welcome".

Det er greit nok at det antageligvis er flere av de henvendelsene som går til firmaer som synes promobabe er en kul greie, men jeg synes nå lell at det er litt fint at det stort sett bare er nok å gi en vennlig "not in 2021, sorry mate", og så er det greit lissom. Trenger ikke fyre seg opp og bli sur eller noen ting, det er nok å bare si fra.

Hverdagslikestillingsarbeid med lave skuldre kan finne på å endre noen inngrodde mønster det også.

Maverick er ikke aktiv