Tråd: Hull i ørene
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-20, 00:50   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hull i ørene

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Altså, begge mine jenter fikk hull i ørene hos en random frisør :villoggal: rett før de begynte i førsteklasse, og det gikk bra med dem. Med meg også, som fikk hull i ørene hos en frisør på Finnsnes da jeg var fem år, sånn tilbake på syttitallet, lenge før noen hadde kommet på tanken å pierce andre kroppsdeler. Så hvis du ikke har noe piercingstudio i nærheten, så går det fint likevel.

Mens jeg fikk masse plager med de hullene jeg tok hos frisør: betennelse, smerter, stadige gjengroinger, og etterhvert nikkelallergi.

Fortsatt, 30 år etter at jeg ga opp og lot dem gro igjen, får jeg fortsatt verk rundt hullene flere ganger i året.

Jeg vet jo ikke om dette skyldes at de ble tatt hos frisør, og om det ville vært annerledes om jeg hadde tatt dem et annet sted, så klart. Som du sier så var det ikke mange alternativer på 70-tallet. Og jeg tror vel at frisørene har profesjonalisert seg en del siden den gang også da, men jeg syns det er greit å balansere anekdotene litt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat