Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-20, 08:20   #16
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Tusen takk for tips! Flere av stedene dere tipser om virker interessante, men få av hyttene jeg finner der på Finn har en prisantydning som matcher det vi i utgangspunktet kan betale for en hytte, gitt.

Vi er jo på jakt etter en enkel hytte, men jeg må ha strøm (med mindre nymotens solcellepanel fungerer kjempebra?). Jeg tror også vi må ha innlagt vann. Jeg er riktignok oppvokst med sommerhytte ved sjøen uten innlagt vann, og jeg har et romatisert forhold til det, men tror ganske sikkert at det vil bli annerledes uten innlagt vann på en hytte som skal brukes hele året.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat