Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-20, 11:22   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Jeg tror grunnen til at de ikke greier å se forbi et visst punkt er fordi de har tenkt til å restarte historien. Altså greie å gå tilbake til et visst punkt i historien og velge annerledes. Forest ønsker å gå tilbake til det øyeblikket rett før datteren og kona blir truffet av bilen og sørge for at det ikke skjer. Jeg tror det var det de gjorde med musa.

Jeg likte de to siste episodene veldig godt. Kanskje spesielt på grunn av de helt utrolig sære musikkvalgene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat