Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-16, 16:58   #12
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den åpenbare oppfølgingstråden: Speilløst systemkamera/ hybridkamera

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Sony a6000 er et veldig bra kamera, a6300 er litt bedre i dårlig lys og har noe bedre autofokus. Kit-linsen (16-50mm) er dårlig, jeg bruker mest 24mm/1,8 på min. Fujifilm (X-serien) har også gode kamera med APS-C sensor (samme størrelse som mange speilrefleks-kameraer).

Olympus og Panasonic har gode mikro 4/3 kameraer (mindre sensor enn speilrefleks) og gode linser.

Jeg bruker søker mye, spesielt når det er sol ute; søker trekker også mindre batteri enn skjermen. :-)

Det er eit veldig godt poeng, det med batteriet. Eg har grubla litt over kor vidt søkar er nødvendig med touchscreen. Men eg ser i ein del omtaler at ein automatisk tar bilete når ein forsøker å søke med touchscreen, og det verkar jo litt slitsomt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat