Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-15, 18:41   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tapas til unger

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Noen barn spiser sikkert dadler med bacon, kyllingspyd og det som er, mens andre sikkert er mer kresne.

Kyllingspyd og dadler med bacon var egentlig mine første to ideer, siden sønnen vår har vært begeistret for begge deler siden han var bitteliten. Aïoli også, forsåvidt, i alle fall med godt brød til. Grønnsaker er han generelt mer skeptisk til, og sterke ting også, men det er jo mange barn som liker f.eks. stekt paprika på spyd. Kjøttboller som ikke er sterke (og uten åpenbare løkbiter) burde være relativt trygt. Mild ost i biter og ikke altfor sterk spekepølse også. Og så kan man jo kjøpe sånne bittesmå pølser, de smaker ikke stort, men er veldig barnevennlige og passer i alle fall visuelt sett godt sammen med tapas. Cherrytomater liker mange barn. Reker og scampi har jeg ellers alltid tenkt på som barnevennlig, men jeg vet jo at det finnes folk som ikke liker det, også blant barn - men det finnes jo lite som alle liker.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat