Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-09, 13:06   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Hvis gården er vernet kan det vel godt være at PBE har opplysningene som skal til for å avgjøre om hvilke endringer på fasaden dere kan gjøre. En ting er jo at dere antakelig ikke kan endre noe særlig mot gata, men kanskje det er muligheter mot bakgård. Eller kanskje det ikke er lov å bygge ut til takterrasse i deres gård? Får dere lov til å sette inn flere takvinduer i de nye soverommene? Jeg vet egentlig lite om regelverket, jeg tror bare det er veldig smart å sette seg inn i det før dere drømmer dere bort!

Jeg tror nok vi kan sette inn vinduer i taket, men tviler på takterrasse. Problemet er at det er bakgårdsfasaden som er den mest spesielle, så det kan hende det stopper helt opp. Vi har vært i konktakt med dem tidligere, i forhold til utbygging i baktrapp, og det fikk vi lov til, men måtte restaurere de vinduene vi kunne, og vi kunne ikke flytte på noen elementer.

Vi går oss ikke helt vill i drømmer altså, men det er greit å ha noen ideer på plass flør vi søker også, og en viss oversikt over kostnadene. Det er ikke vits i å søke om noe vi ikke får råd til allikevel. Og som sagt, terrasse er ikke så viktig, mer plass er det vi ønsker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat