Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-21, 15:50   #173
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Shampo: Trenger ikke balsam en gang! Får fine bølger i håret og ikke frizz. https://vossabia.no/collections/mest...ed-ville-urter

Jeg har også kjøpt hårserumet og lavendel leppepomade. Jeg kommer nok til å prøve flere produkter etter hvert.

Hm. Har nå fått denne sjampoen, og har testet den ut, og har noen spørsmål. Er dette noe som virker over tid, slik at håret blir gradvis bedre etter å ha brukt sjampoen en stund, eller merket du forskjell med en gang? Er det noe jeg gjør feil (rister flaska først, og bruker relativt liten mengde). For ellers ser ikke dette ut til å være en sjampo egnet for min hårtype. Etter to vask er konklusjonen et hår som er litt mattere, tyngre og stivere, mer frizz, mindre fall. Altså motsatt av det dere beskriver. Men mest av alt (og mest irriterende), ekstremt statisk, slik at det klistrer seg til ansiktet. Blir ikke håret ditt statisk?

Men nå prøvde jeg uten å bruke balsam da, jeg må nok ha balsam i uansett, for dette går jo ikke. Bør jeg gi den litt mer tid, eller skal jeg selge resten til en av dere?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat