Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-21, 09:28   #19
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når endret du folkeregistrert adresse?

Jeg har hatt samme folkeregistrerte adresse hele livet. Jeg bodde tilsammen 10-11 år relativt langt hjemmefra, men var da student på hel- eller deltid. Min første jobb etter studiene var en pendlerjobb der jeg jobbet dels på hovedkontoret i Oslo, dels på farten rundt på lokalkontor rundt om i landet og dels fra hjemmekontor. Jeg bodde litt her og litt der, så da ble det til at jeg hadde folkeregistrert adresse hos min far. Når jeg et par år senere ble gravid med eldste, fikk mannen min jobb i min hjemkommune og vi flyttet inn i nybygd kjellerleilighet i min fars hus. Et år senere havnet min far på pleiehjem etter et massivt hjerneslag, og vi endte med å kjøpe huset. Og her bor vi fortsatt, enn så lenge.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat