Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-21, 16:36   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Ja, men jeg er sikker på at du får unna arbeidsoppgaver du blir pålagt. Om du får beskjed om at innen 30. april skal du har ryddet kontoret ditt, kastet søppel og laget et system så har du gjort det. Om ikke det beste systemet, så er system. Og så kan du se på YouTube innimellom, ikke hele tiden.

Eller FP.

Men du har rett, altså. Jeg leverer det jeg skal til rett tid. Det er bare at når jeg har lite å gjøre at jeg blir så innmari mye mindre effektiv. Jeg liksom "sparer" arbeidet mitt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv