Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-20, 09:17   #32
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dopapirmysteriet

Jeg hørte en butikkansatt fortelle at to voksne damer besten måtte skilles ad fordi de kranglet om de to siste dopapirpakkene. Den ene damen ville ha begge og nektet å dele. Det dukker opp en del usympatiske trekk for tiden.

Har dere sett hva som skjer blant flokkdyr når ett dyr tror en fare truer? Alle handler på samme måte og løper for livet selv om det kun er en som tror at noe farlig er i ferd med å skje. Jeg tror at når en person begynner å hamstre, så følger flere etter rett og slett fordi vi grunnleggende sett er et flokkdyr. Raskt vil mange jo også bli bekymret for knapphet på varer de tror de må ha og da er hele spetakkelet i gang.

Jeg har ikke hamstret, men jeg gikk for et par uker siden tilbake til den gode gamle rutinen med ukeshandling. Jeg vil slippe å gå i butikken så ofte. Vi har nok mat til iallfall en uke uten handling, sikkert litt lenger også siden fryseren mest trolig inneholder mer enn jeg er klar over. Dopapir har jeg liggende en full 24-rullers pakke av og det er vel omtrent 3 ukers forbruk, tror jeg. Vi bruker vel en rull om dagen ca.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat