Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-19, 11:58   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test av ny inntaksmodell til vgs i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sier ikke at det er rettferdig. Men jeg sier at jeg synes det er mer rettferdig enn loddtrekning eller å belønne de svakeste. Du må lære deg å lese alt jeg skriver.

Jeg leser alt du skriver, jeg synes likevel det er helt idiotisk å sette likhetstrekk mellom hardt arbeid og gode karakterer. Om det er rettferdig eller ikke er helt irrelevant, det var den ene setningen jeg siterte jeg reagerte på.

Det er også tilsvarende idiotisk å snakke om gode og dårlige skoler. Hva er det som gjør en skole god? Og tror dere f.eks. at lærere på Elvebakken er bedre lærere enn lærere på Ulsrud?

Vi som jobber med undervisning kan sjelden trylle. Når vi får elever med "svak bakgrunn" sier det seg selv at resultatet sannsynligvis blir annerledes enn når vi får elever med "sterk bakgrunn". Det er ikke fordi skolene er gode eller dårlige, det er for rammefaktorene er totalt ulike og på ingen måte sammenliknbare.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat