Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-10, 14:22   #3
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: NAV - Trygd - det hardner til for oss kronikere

Tusen takk for at du bringer opp dette, Jessica. Jeg hadde funnet den artikkelen du viser til leseverdig før jeg nå ser at du har linket til den her inne. Jeg ble sint, lei meg og frustrert da jeg leste den. Det finnes ikke grenser for hvor kaldt det skal bli i vårt samfunn.

De skrevne ord er veldig gode og det gjorde stort inntrykk på meg.

Jeg sitter i gropa for å komme ut i samme uføre selv og klamrer meg til håpet om at det ikke må skje. Det går bare ikke. Rett og slett. En skal være frisk for å være syk.

Du skriver at det er godt at du er dødssyk....for det kunne ha vært værre... Dine ord griper meg i hjerterota, og dessverre er det endel sannhet i akkurat det.

Vi er i ferd med å få et samfunn hvor de som er friske og sterke, får det bedre og bedre. De andre, bryr "eliten" seg fint lite om. De er jo snyltere med sugerør inn i statskassen og må bli tatt has på med alle midler.

Kronikerenes hverdag har defintivt blitt mye værre de siste årene. Nå skal det visst bli enda værre. Jeg kjenner frustrasjonen og motstanden vokse i meg. Det går rett og slett ikke an!

At Norge vises til som det beste landet å bo i, er virkelig en sannhet med store sprekker. Jada! For alle som er "heldige" å ikke bli rammet av sykdom! Fy søren!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat