Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-14, 08:45   #13
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.715
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolestart for 5-åringer?

Jeg er mot skolestart for 5-åringer, men jeg er for mer læring gjennom lek det siste året i barnehagen.

Da 6- åringen skulle begynne på skolen for ørten år siden, var det store diskusjoner i avisene. Den gangen ble det lovet at det skulle ikke være særlig læring av bokstaver og at det første året skulle gjenspeile det siste året i barnehagen. I tillegg skulle det være en utdannet lærer og en førskolelærer i første klasse.

Jeg synes at dette har bare sklidd ut i sanden. De lærer bokstaver fra første uka og man er heldig om man har en assistent i klassen i tillegg til læreren.

Min 8,5 åring var egentlig ikke skoleklar da han begynte som 6 åring, mens eldstemann nok kunne droppet siste året i barnehage til fordel for skolestart.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat