Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-21, 22:15   #214
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg har sett ferdig Utmark, HBO. Jæ. Njæ. Godt spilt, intenst vakkert filmet, men den er ikke nyskapende eller overraskende på noe som helst vis. Det eneste overraskende er vel at Tobias Santelmann er heit selv som forfyllet sauebonde.

HBO: Handmaids Tale, sesong 4: Intenst godt laget, men den har mistet noe av dybden når den ikke lenger har boka som jukselapp synes jeg. Tar meg selv i å tenke at jeg mye heller ville sett en filmatisering av Gileads Døtre.

Maverick er ikke aktiv