Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-20, 13:18   #11
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til Bergans Letto

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg har hatt Norrøna Lofoten i dri3, og den var helt super. Kjempelett, vanntett, vindtett, ble ikke ikke stiv når det er kaldt slik som mine jakker fra Bergans har blitt.
Vet ikke hvordan den er i små størrelser, jeg solgte min fordi jeg vil ha en større pga tykke gensere. Leter på finn etter en i samme farger som den jeg hadde.
Disse er dyre ny, men man kan ofte gjøre kupp på finn hvis man vet hvilken størrelse man trenger.

Takk for tips! Jeg noterer meg Norrøna. Jeg burde kjøpt på Finn, men da må jeg prøve først. Noen som vet hvilke sportskjeder som har godt utvalg av Norrøna?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat