Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-17, 16:52   #17
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Call the midwife- ny sesong idag

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Er den så bra, altså? Jeg har sett 10-12 episoder i sesong 1. Det er jo underholdning, men ikke sånn at jeg bare MÅ se en episode til. Blir den bedre?

Jeg fant serien på Netflix, og ble helt hekta. Så på serien i hvert minutt jeg hadde ledig.

Jeg får altså aldri med meg hva som går på tv, så at denne hadde gått på tv hadde gått meg hus forbi.

Når jeg da har sett 6 sesonger(edit: bare sett 5!) av denne, så er jeg så gira, at jeg tenker at "Herregud, for en FANTASTISK serie, denne må alle få vite om!!!
Begynner å google litt, finner ut at den er nominert til "Best series" et eller annet, innser at BBC har laget serien, og ergo helt sikkert sendt det på sin egen kanal, og at jeg muligens er den siste personen i verden til å oppdage hvor fantastisk denne serien er.

Lurer på om jeg skal prøve å få det med meg i kveld.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 24-04-17 kl 09:36.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat