Tråd: Tesla?
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-16, 17:11   #10
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tesla?

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Er ikke Opel Ampera-E å regne for en småbil? Vi har i dag en 9-seters caravelle samt en Outlander phev, og tenkte å kvitte oss med begge disse til fordel for en elbil...I tillegg har vi da en gammel bil som backupbil. Men vi må ha størrelse, 4hjulstrekk og gjerne 7-seter (som jo er mulig med Tesla)...Alternativet vil være den nye hybriden fra Skoda, men jeg skulle helst hatt ren el-bil. Vi bor nært nok Tromsø til at det holder at det er ett servicesenter der.

Tesla er vel den eneste som kan fåes med 7 seter ja.

Snakket med en mann her en dag som holdt på å sette to barn baki der. Måtte bare bort og se og høre jeg, for jeg har aldri sett de i bruk. (vi bestilte uten)

Mannen var strålende fornøyd. De var en stor familie, og han hadde lett lenge etter en 7 seter han virkelig likte. Type Caravelle var helt uaktuelt, da kjørte han heller to turer

Eneste minuset med å ha to barn baki der som han sa, det var at det ikke var like enkelt å stoppe en gryende krangel blant de to. Men stort sett gikk det greit som han sa.

Og så hadde han opplevd hele tre ganger og bli stoppet av rasende mennesker som mente han var klin gal som satte barna i bagasjerommet... Ene gangen kom politiet, og det hadde vært litt diskusjoner om hvorvidt dette var godkjente seter eller ei. Dette da bilen var ny og ukjent for de fleste. De to andre gangene hadde politiet kun tatt det på telefonen.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat