Tråd: Tesla?
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-16, 21:42   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tesla?

Vi har to. En S og en X. Vi er veldig glad i dem!

X-en er vår femte elbil. Kjørelengden blir som på alle elbile rkortete op vi teten, men Teslaen beregner mye mer tikgit enn andre elbiler (som jeg har prøvd) hvor langt man kan kjøre om man legger inn en rute. Vi klarer oss altså med bare elbil i huset og det går riktig bra. Vi må bare legge inn noen ekstra stopp på veien, men når man er klar over dete r det jo greit, man sover litt, spiser litt eller sjekker mobilen.

Det man må tenke igjennom er om man trenger en hurtigere lader hjemme. Det har vi og det trengs om man f,eks kjører langt to dager etter hverandre, det tar lang tid å lade på 10 ler 16 ampere.

Utstyr må jeg spørre mannen om for jeg husker ikke heller hva som er standard og hva som ikke er det.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat