Tråd: Tesla?
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-16, 21:00   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tesla?

14 mil er ikke noe problem, selv ikke på vinteren. Rekkevidden er vel på oppunder 40 mil mener jeg å huske.

Vi har hytte ca 20 mil unna. I teorien kjører vi dit og hjem igjen uten å lade. Det skjer ikke i praksis, da bilen jo også blir brukt når vi er på hytta, men det sier nå litt om hvor langt den går.

Vi kjører også strekningen Trondheim-Mosjøen. Broren til mannen min kjørte den turen uten å lade, men da kjørte han veldig økonomisk de siste milene. Vi tar en liten halvtime på Grong når vi kjører, og får litt ekstra der.

Utstyr skal jeg ikke si så mye om her, for jeg husker rett og slett ikke hva som er standard og hva som er ekstra.

Vi har den 4-hjuls drevne. En fantastisk bil!! Hadde uten 4-hjulsdrift før, og også den viste seg fenomenal på vinterføre. Lavt tyngdepunkt pluss hauger av hjelpeanordninger som sørger for sikker kjøring.

Anbefaler bilen på det varmeste!!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat