Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-12, 08:54   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?

Jeg tenker at det sånne ting er slitsomme fordi de skjer så ofte, ikke fordi det er fornærmende i seg selv? Litt som å snakke med vilt fremmede om magen når man er gravid; det er ikke vanskelig å skjønne at det er et lett tema å ty til, og det er jo antagelig til og med godt ment fordi man vil vise interesse, men jeg ble utrolig trøtt av å snakke om det H E L E. T I D E N. - som om det var det eneste som definerte meg, liksom?

Jeg husker også en her inne (shute?) som skrev at det av og til var slitsomt å si noe om kona si til fremmede i en bisetning, fordi da handlet det plutselig alltid om at man levde i et lesbisk parforhold, og ikke om historien. Igjen, det er vel den gjentatte greia som sliter litt?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat