Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-10, 14:24   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den nye Frontierville-tråden

Jeg lager en ny tråd siden den andre ligger på skravlesiden og er totalt usøkbar. Jeg orker ikke å lete meg gjennom 5000 tråder for å finne den hver gang. Så nå kan den søkes på, mye bedre.

Hvordan lager man saltpetersyre? Jeg skal lage fyrverkeri, men får ikke funnet/laget saltpetersyre. Er det på skolen, kanskje? For den er jo enda stengt, frøken er på vei men kommer ikke før om flere dager, når jeg har tatt dagens bonus 7 ganger (har 5 igjen, tror jeg). :stønn:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv