Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-21, 12:44   #19
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beste hundefor (til valp)

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg trenger definitivt ikke en hund som er enda gladere og mer matglad. BM: nesten 40 kilo euforisk hund.

Men man må jo lure litt da, om smaken/konsistensen på foret gjør at hunden spiser mer og dermed blir friskere, eller om det har med sammensetning av næringsstoffer å gjøre?

Hehe

Vixi har jo vist matglede

Men hun er veldig annerledes nå enn før.
Man ser også tydelig dette når hun nå får rå ben til å tygge på (av all slags dyr/fisk. Må bare være helt rå og ikke varmebehandlet).

Dette vil også gi mindre tannstein.

Så er også avf mye bedre.

Jeg hsr vert gjennom flere typer tørrfor men ingenting slår råfor for henne. Og egentlig er det ganske naturlig også.. jeg har vel egentlig ikke sett så mange hunder stå å tørke kjøtt eller koke fisk? De er rovdyr og vandt til å ha det rått. Samme med katter Forøvrig..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat