Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-19, 10:58   #17
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal vi ta bompengedebatten?

Eg bur ein av dei plassane der bompengepartiet står veldig sterkt. Det er vel ein reel fare for at dei faktisk vil ha noko å sei etter valget.
Eg er ikkje overbegeistra for bompengane. Ser ikkje kva me får igjen for å betale inn desse summane. Men, eg er ikkje der at eg vil stemme på bompengepartiet for det om. Dei skal fjerne alle bompengar. Pirker ein litt i dei og spør korleis dei skal få det til, så er svaret at dei skal vekk. Eg har enno ikkje fått eit klart svar frå dei om korleis dei faktisk skal løyse det.
Og andre ting. Dei vil ha vekk mobbing i skulen. Det var det som sto i programmet under skule og oppvekst.
Grøss viss dei kjem til makta her.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat