Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-19, 10:42   #14
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi ta bompengedebatten?

Ikke enkelt dette. I utgangspunktet er jeg for tiltak som får ned biltrafikken - spesielt i de største byene. Jeg er selvsagt også for å bygge ut et bra kollektivtilbud, samt tilrettelegge
for syklister. Hvorvidt dette skal finansieres av bilistene er mer uklart for meg.

Her vi bor fikk vi en hel haug med nye bomringer i fjor høst og det er ingen tvil om at de rammer urettferdig. Såvidt jeg vet ble det ikke gjort noen store forbedringer mtp kollektivtilbudet i forkant av innføring av disse bomringene.

Befolkningen bor ganske spredt, men veldig mange jobber innenfor en av bomringene. For mange av disse, som gjerne skal levere/hente barn i barnehage/skole, er ikke kollektiv transport en mulighet. Veldig mange er også nødt til å kjøre barna til fritidsaktiviteter utenfor bomringene.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat