Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-19, 10:15   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal vi ta bompengedebatten?

Jeg forstår at bilister ikke liker at det blir dyrere å bruke bil. Hva de derimot anser som nødvendig bilbruk er jeg mer overrasket over. Vi er vant med at det koster 70,- å kjøre 7 km i retning Oslo, og har innrettet oss deretter. Men pappa derimot har ring meg to ganger for å spørre om det er riktig at jeg har belastet brikken hans med 131,- på en dag for kjøring i Oslo, joda det er helt riktig. Men uvant for han.

Bomutgiftene passer meg dårligere når arbeidssted flyttes nord i Oslo, kollektivt med bytte og litt gangtid blir det 60 min hver vei. Jeg kunne reist til Eidsvoll, Rygge, eller Drammen på samme tid.

Bomutgiftene blir også en betydelig utgift når vi skal kjøre til Trondheim når også E6 Soknedal er ferdig.

Gøteborg har gratis pendelparkering, skilt på E6 hvor det står avgang tog eller buss og ledige p plasser. Rimeligere billetter. Det virker mer rettferdig.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat