Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-14, 18:19   #27
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jeg synes ofte det verste er om folk enten ikke forstår seg på ting jeg elsker (hvis noen syntes lord Peter Wimsey var en fjott? eller synes at Lost in Translation eller Her er som å se maling tørke?) eller (enda verre!) liker ting jeg elsker av helt feil grunner! (Har et par kinoopplevelser friskt i minne.)

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

1. Lovprising av Paulo Coelho.
2. Fordømme noe de ikke har satt seg inn i.

Med andre ord, jeg som ikke har lest PC (jeg har forsøkt, men hallo!) faller selv under pkt.2.

Det hørtes jo bittelitt kjent ut. Jeg sliter om folk elsker veldig new agey greier.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat