Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-20, 14:30   #779
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg gråt litt på slutten av DNA. Det var sterkt rett og slett.

Grunnnen til at eg likte normal people, er at det går sakte. Samtalene er sakte, dei snakker om eksistensielle ting i forholdet mellom dei, dei nøler, går fram og tilbake, surrer, og ein ser så tydelig kjenslene deira. Det var det eg likte med serien, trur eg. Det var noko ekte.

Jeg synes ikke de snakket om noen ting jeg, til å tilbringe så mye tid sammen. Den mest elementære informasjonen ble aldri delt, ting ble hengende i lufta og de snakket forbi hverandre og misforstod hverandre hele tida. Tafatte, mislykkede forsøk på å kommunisere via telepati, i stedet for å bare si det (som er sånt som irriterer meg i RL også). Som da han måtte ut av hybelen f.eks.

Inntrykket jeg sitter igjen med er mye klein taushet, lange blikk, grining og sex. Nei, ikke helt min type serie.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv