Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-19, 10:54   #28
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Vi har Tesla model S som familiebil og er kjempeglad i den. Men hadde det eksistert et reelt alternativ, med tilsvarende rekkevidde, plass og utbygget superladesystem i Norge og Europa, hadde vi valgt det. Så jeg vil egentlig bare anbefale Teslaen på tross av dine innvendinger i hovedinnlegget, Candy Darling.

(Innerst inne lar jeg meg også såre bittelitt av å bli "dømt" som trafikk-drittsekk av "folk flest". Jeg kjører penere i Teslaen enn jeg gjorde før, jeg har blitt mer oppmerksom på økonomisk kjøring (= rolige akselerasjoner etc.). Jeg benytter meg av cruisekontrollen som holder meg på fartsgrensa i 40-sone og på fartsgrensa eller litt over (for å følge trafikken) på motorvei. Jeg har blitt en "bedre" sjåfør i Teslaen, og kan ikke tro at det gjelder bare meg i det ganske land. Men jeg er ukomfortabel med å kjøre rundt i en bil som får frem sinne og irritasjon i omgivelsene, og som stempler meg som en som er opptatt av statusbilmerker, hvilket jeg ikke er. Lag en tilsvarende Toyota eller noe så tar jeg heller den. Inntil det kommer kjører jeg Tesla.)

banana er ikke aktiv   Svar med sitat