Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-17, 11:04   #16
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg av biltype (drivstofftype)

Vi har nettopp kjøpt Outlander Hybrid. Nå i vinterkulda rekker den mellom 3 og 4 mil på strøm, etter det kobler den på bensinmotor, den skal ha lengre rekkevidde om man ikke trenger å bruke klima/varme i tillegg.

Jeg har kun hatt den siden før jul, men jeg er veldig fornøyd. Vi gikk fra Mitsubishi ASX til Outlander, så forskjellen er ikke så stor, annet enn at vi nå har enda mer plass i bagasjerommet og baksetet er hakket romsligere.

For meg var det viktig at det var ladbar hybrid og ikke bare hybrid, og at prisen ikke var så helt ille.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat