Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-11, 23:25   #36
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Nydelige katter, hunder og hamster!


Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

<--- Peker på avataren. 4,5 år gammel Rottweilertispe. Verdens snilleste og mest tålmodige hund, og en oppmerksomhetssyk kosegris av dimensjoner. Rottweilerne har et fantastisk flott lynne og er særdeles godt egnet som familiehunder.

I tillegg har vi en huspus og to Bengaler. En spot og en marble.




Vi har en rottweiler i familien, og det er den snilleste hunden jeg vet om. Hun bor sammen med fem katter, store og små. Det er helt snålt å se henne slikke kjærlig på kattungene - de er jo ikke større enn tunga hennes!






Sitat:

I november 2010 ble Odd plutselig fosterfar. Dattera heter Mille. Jeg hadde egentlig aldri trodd at Odd skulle få sånn omsorg for den nye katta.


Jeg har jo to voksne katter og har akkurat tatt inn en liten kattunge. Mine katter overser lillejenta totalt! HUn søker kontakt, stakkar, for hun er jo vant med masse nærkontakt fra mamma, reservemamma og søster, men de bare snuser litt på henne og går, eller overser henne totalt. Man kan nærmest se dem trekke på skuldrene i likegyldighet. Håper det endrer seg, for lille Nemi virker ikke helt fornøyd.

  Svar med sitat