Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-20, 11:48   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kom med dine beste tips for konfirmasjonsfeiring

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Lurt å, om mulig, høre med andre som har brukt samme leverandør på akkurat det med mengde. Vi har opplevd akkurat motsatt. Min søster hadde nylig rund dag og feiret i to deler, jeg var i begge. Hun hadde en og samme leverandør til begge. Først var det tapasbuffet og det var alt, alt for lite mat. Folk fikk ikke forsyne seg til de ble mette. Dagen etter var det tradisjonelt koldtbord og da var det rikelig, mye mat.

Mannen sin jobb har julelunsj og bestiller. Før hadde de koldtbord og det var alltid nok mat. Så la den leverandøren ned og de måtte bytte. Da ble det tapasbuffet fra helt annet sted og igjen (altså dette er ikke samme som min søster bestilte fra) ble det alt for lite mat.

Jeg kjenner ingen som har bestilt fra henne, dessverre, men ut fra bildene på Facebook ser det i alle fall godt ut. Fikk henne anbefalt fra en venninne siden det var datter til en på jobben hennes. Men det er alt jeg vet. Det gjør ikke noe om det blir en del mat til overs. Det kan vi spise til middag i dagene etterpå. Vi får kjøttboller i tomatsaus, små miniquiche, et par salater, kyllingklubber eller var det kyllingspyd, brød, sashimi og noe mer så vidt jeg husker. Vi blir bare 14-16 stk. Jo, karbonader har jeg også bedt om å få, for det er det eneste som konfirmanten virkelig ønsker å spise. Hører ikke til tapas, men det spiller ingen rolle for meg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat