Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-20, 10:07   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom med dine beste tips for konfirmasjonsfeiring

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Talen, huff, det er den jeg gruer meg mest til, men jeg skal få det til.

Høvdingen og jeg holdt en presentasjonstale med powerpoint, der vi viste bilder som relaterte til det vi snakket om, samt prøvde å ha med et bilde av konfirmanten sammen med hver av besteforeldrene og tanter og onkler. Jeg syns det var godt å ha noe å "holde meg fast i" under talen. Annet tips: spark av deg de høye hælene og stå litt bredbent og barføtt. Det hjelper på nervene å ha god kontakt med underlaget.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Maten er som sagt bestilt, men i går begynte jeg å lure på å lage selv heller......men det krever jo at jeg har plass til den dagen før og det er mye jobb, så det ender nok opp med at vi bare beholder bestillingen vi har.

Vi lagde all maten selv, til nesten førti gjester. Det var på grunn av en rekke allergier og andre kulturelle begrensninger, og vi ville sørge for at alle hadde flere ting de kunne spise. Jeg hadde et skjema der allergier var listet bortover og matretter nedover, slik at jeg hadde kontroll på at ingen ble sittende igjen med bare litt salat, liksom. Vi begynte å lage maten tre uker før, og hadde god kontroll fram til torsdag to dager før konfirmasjonen, da fryseren der vi hadde stæsjet det meste konket og ødela alt som lå der. På grunn av fantastiske slektninger og venner så fikk vi på plass en virkelig bugnende buffet, men det var skikkelig stress en periode.

Så har du ingen hensyn å ta som ikke er forenelig med bestilling, hadde jeg glatt bestilt alt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat