Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-20, 09:35   #59
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Her blir det katolsk konfirmasjon. I mannens familie har det vært tradisjon å ha konfirmasjon hjemme (statskirken). Vi har hatt våre førstekommunion hjemme, så jeg tror nok at jeg holder på det. Bunad begynte svigermor på for flere år siden, så det er i boks.

Selv om det er viktig for katolikker, er vi litt mer avslappet - hun har jo gått på undervisning siden 1. klasse. Det blir konfirmantleir nå i helgen. Konfirmasjon pleier å være i pinsehelgen.

Jeg har ikke tenkt så mye, men tipper at jeg bestiller mat av ham som lagde til 50-årsdagen min, og jeg ordner alle kakene.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat