Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-19, 12:54   #120
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Men Hya, det er kjempestor forskjell på 50 og 60 grader på melken, og noen ganger bruker man melk som har blitt stående litt. :urk: Så jeg hadde bare sagt «ekstra varm melk» hver gang.

Jeg er ikke glad i altfor varm kaffe, men pisselunken er en gedigen skuffelse. Hjemme klarer jeg fint å steame på gefühlen, siden melken endrer karakter rundt 60 grader (man hører det på lyden), men den på hytta har en mye dårligere steamer, så der må jeg ha termometer i melken. Learned the hard way.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat