Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-19, 18:23   #117
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

På sjapper velger jeg primært Stockfleth, så Kaffebrenneriet, men Steam, BIT, min lokale barista (Solberg Hansen sin kaffe, tror jeg, men selvstendig) og Baker Hansen funker fint i nøden. Espresso House og Starbucks kun når jeg er skikkelig desp, i utlandet.

Jeg er enig i denne prioriteringsliste. Jeg er glad i kaffe, men drikker det veldig sjelden, fordi det er et helt måltid for meg. Spesielt om jeg skal ha melk i, noe jeg foretrekker. Hjemme drikker jeg nesten aldri kaffe, fordi mannen min ikke drikker kaffe og da blir det for mye tiltak for bare meg.

Jeg drikker en del te hjemme, der er jeg ikke kresen, utover at jeg kun drikker svart tre. Te med kanel og noen andre krydder synes jeg er så grusomt at jeg nesten brekker meg av lukten.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat