Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-19, 12:53   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg liker best svart kaffe hvis den er god, men foretrekker ofte litt steamet/varm melk i. Bare litt. Det er vanskelig på kafé, for alt inneholder så masse melk og lite kaffe. Ber ofte om vanlig svart kaffe med kun litt varm melk i, men det er visst veldig vanskelig.

Er det? Ikke i Oslo. Veldig mange som ber om det.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er skikkelig kresen på temperatur, kaffen må være varm. Melkekaffer er ofte lunkne, det er skikkelig nedtur. Jeg har levert kaffen tilbake og bedt om ny utallige ganger.

Det er fordi melkebaserte kaffedrikker ikke skal være veldig varme. Melk brenner seg lett, og skal derfor være mellom 65 til 70 grader i kaffedrikker. Jeg liker også varmere melk, men da er det lurt å be om det først i stedet for å sende tilbake, i og med at det ikke er standarden og sånn det "skal" være.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat