Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-23, 00:02   #162
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Jeg klarer ikke slutte å tenke på denne saken. Jeg har sett noen episoder av sesong 1 av Team Ingebrigtsen, og reagerer veldig på oppførselen til Gjert, og samspillet mellom ham og barna hans. Det var ikke bra. Det er mye jeg ser der som sannsynliggjør det guttene nå forteller.
Henrik sier jo også på et tidspunkt at han aldri vet hvordan faren skal reagere når han forteller ham noe, at han kan eksplodere helt ut av det blå.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Om man har for mye tro på menneskeheten, og trenger å få den nedjustert, så kan man ta en kikk i Facebookgruppa «Gjert Ingebrigtsen – krav om rettferd for en av verdens beste trenere.»

Å, herregud. Jeg måtte sitte på hendene mine for ikke å svare noen av nekene der inne. Hvordan kan voksne mennesker sitte og påstå at de vet at han ikke er voldelig? Og at guttene bare gjør dette for å stoppe en konkurrent?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat