Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-10, 20:29   #47
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Selvfølgelig er det fullstendig likegyldig for meg hva tilfeldige forbipasserende mener om hvordan jeg ser ut. De kan derfor godt droppe å komme med ytringer.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Om en fremmed sier "fine pupper" så blir jeg egentlig akkurat like irritert som om han skulle sagt "stygge pupper". Jeg synes slike spesifikke utsagn er utidige og blodharry, det er på en måte en innbilskhet i det fra avsender, som om dennes mening er etterspurt.

OK: Hvis vi snakker veiarbeidere som roper ut ting når man går forbi, er jeg faktisk enig med deg, Esme. Det ligger en innbilskhet i å gjøre slikt, og jeg ville mest sannsynlig blitt litt ille til mote og irritert, i den rekkefølgen. Å kommentere pupper er harry, nesten uansett hvem som gjør det.

Jeg oppfattet det altså som om du/dere aldri kunne bli lei dere/glad av andres kommentarer på utseendet, og det synes jeg var rart. Hvis en kassadame sier at jeg er fin på håret, eller en fyr jeg treffer på byen sier at jeg har fin kjole, blir jeg glad, selv om jeg ikke kjenner dem, ikke har pyntet meg for deres skyld, eller er avhengig av konstant positiv bekreftelse fra andre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat