Tråd: Neglene dine
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 22:23   #16
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine negler er så tynne at de knekker eller fliser seg før de rekker å passerer milimeteren, så skal jeg ha lange fine negler med fransk manikyr så må jeg ty til støpte negler.

Har hatt akrylnegler (Tone Lise) i to perioder. Den første var før jeg fikk barn og varte vel i et par år. Andre gangen var for ikke så lenge siden, men da ble neglene mine under enda tynnere og selv om det er mange måneder siden jeg tok dem av, så er de fremdeles bulkete og veldig flisete.

Har lyst til å gjøre det igjen, men da må jeg finne en annen type enn disse akrylneglene. Har hørt noen snakke om et annet alternativ som ikke er så hardhendt på neglene under, så jeg tar veldig gjerne imot tips om hvor man kan få gjort dette.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat